Wielki czynnik do szczęśliwego operatywnego marketingu poznaje wasza publiczność jakie jest zadanie i jak je się. Żeby określać do jakiego typy klientów wy próbujecie docierać to mieliście wyjaśnić siebie następujące pytań:
· Dla jakiej grupy wiekowej próbujesz sprzedać?
· Czy sprzedaż do określonej grupy etnicznej lub płci?
· Czy większość Twoich klientów jest w związku małżeńskim lub są samotni?
· Jak szybko będzie większość połączeń z Internetem?
· Czy kierować do klientów, którzy mają dzieci?
· Jaki poziom edukacji będzie miała większość klientów?
· Gdzie chce większa część waszych klientów mieszkać?
· Czy klienci mają szczególne hobby?
Im więcej wy poznajecie informacji o waszych klientach tym lżejsze to będzie przy budowaniu planu marketingowego. Wy także będziecie zdolni projektować strony internetowe dla klientów, których jest najwięcej, odwołujący się do tych klientów. Największą zaletą marketingu w Internecie jest to, że pozwala się bardzo ukierunkowywać na konkretnych klientów.
http://www.wellbiznes.info/gosiakarpik
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz