Nawet jeśli nie sprzedajesz produktu lub usługi, dla konkretnych odbiorców, musisz mieć stronę internetową, która jest zindywidualizowana. Na przykład, choć Amazon sprzedaje swoje produkty, które przemawiają do wszystkich grup docelowych, im jeszcze udało się stworzyć własną stronę, która pasuje do każdego klienta. Taki jest cel technologii personalizacji.
Staraj się ograniczyć ilość produktów lub usług, które oferujesz swoim klientom. Przeciążenia informacyjne są jednym z największych problemów w Internecie. Jeśli dać klientom zbyt wielu wyborów będą mieli trudny czas podejmowania decyzji. Kluczem do uniknięcia przeciążenia informacji organizacji, jak również zapewnienie, że produkty i usługi skierowane są do klientów.
Nie popełniaj błędu myślenia, że marketing online to stop podczas generowania sprzedaży. Obecni klienci są idealnym sposobem na dotarcie do nowych klientów. Jesteś zainteresowany w zakresie pozyskiwania potencjalnych klientów z pomocą koncepcji marketingowych, takich jak „powiadom znajomego” e-mail. Jeden błąd, że wiele małych firm internetowych czyni to że, jest skoncentrowanie się wyłącznie na autopromocji. Najważniejsze jest to, że klienci nie dba o ciebie. Oni tylko dbają o to, co to jest, że sprzedajesz i co możesz zrobić dla nich. Kiedy ktoś odwiedza Twoją stronę masz około dziesięciu sekund, aby przyciągnąć ich uwagę, zanim przejdę do następnej strony. Oznacza to, że masz dziesięć sekund, aby powiedzieć, dlaczego ta osoba jest tym co potrzebujesz. Na stronie głównej witryny powinien powiedzieć ludziom, dlaczego usługa lub produkt jest właśnie dla nich. Twoje strony startowej powinno zawierać informacje na temat firmy i kim jesteś.
Jeśli nie jesteś pewien czy Twoja strona dociera do właściwych ludzi, ich zapytać. Jeśli podasz coś wartościowego dla ludzi, którzy odwiedzają Twoją stronę będą pisać Ci informacje. Ludzie lubią takie wartości jak konkursy, kupony, i darmowych produktów. Upewnij się, niech wiedzą, że mogą ufać, włączając politykę prywatności na swojej stronie internetowej, że nie będziesz udostępniać żadnych danych osobowych osobom trzecim. Trzymaj się polityki i nigdy nie sprzedawać swoim klientom informacji o innych. W przeciwnym razie stracisz i nadużyjesz ich zaufania.
Gdy już wiesz, podstawowe informacje o swoich klientach to wiesz, jak zrobić budżet marketingowy. Można skoncentrować promocje online za pomocą kierowanych strategii marketingowej. Chociaż może się to skończyć mniejszą ilością osób odwiedzających witryny, ukierunkowanie marketingu online jest droga.
http://www.wellbiznes.info/gosiakarpik
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz